Η ερώτηση είναι ρητορική... Πώς θα μπορούσαν άραγε να βαρέσουν μπιέλα, απ' τη στιγμή που ούτε κυλίνδρους έχουν, ούτε μπουζί, ούτε -ασφαλώς- μπιέλες!
Κι όμως! Μπορεί κάλλιστα να βαρέσει μπιέλα ο υποψήφιος αγοραστής, όταν -απλούστατα- κανείς έμπορος δικύκλων στην Ελλάδα δε γνωρίζει για την ύπαρξή τους!
Με άλλα λόγια:
Εδώ και 2 μήνες ψάχνω το διεθνές διαδίκτυο να βρω ένα ηλεκτροκίνητο scooter για τις μετακινήσεις μου. Μένω σε μονοκατοικία με αυλή (διαθέτει αρκετούς ρευματολήπτες), ενώ διανύω κάθε μέρα από 5 έως 30 χιλιόμετρα για εργασία ή/και διασκέδαση. Με χαρά διαπίστωσα, λοιπόν, πως υπάρχουν αξιοπρεπέστατα ηλεκτροκίνητα scooter, απολύτως κατάλληλα για τις απαιτήσεις μου. Δύο μόνο ενδεικτικά παραδείγματα: αυτό ή αυτό.
Κι εδώ αρχίζουν τα δύσκολα. Παρ' όλο που τα παραπάνω scooters έχουν κάνει θραύση σε Ηνωμένες Πολιτείες, Αυστραλία και -φυσικά- Κίνα, στην Ελλάδα οι πάντες αγνοούν την ύπαρξή τους. Μερική γνώση για την ύπαρξή τους έχει το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων, οι οποίοι σε επικοινωνία μέσω e-mail που είχαμε προσπαθούν συνεχώς να με πείσουν πως ούτε καν αυτά τα μοντέλα είναι ικανά να καλύψουν τις ανάγκες του Έλληνα αναβάτη. Σχετικά ελπιδοφός φαίνεται ο Όμιλος επιχειρήσεων SIDIKA, οι οποίοι σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχαμε με ενημέρωσαν πως αναμένονται εξελίξεις από αρχές του 2008 σχετικά με το e-max.
Είναι σίγουρο λοιπόν πως οι Έλληνες αναβάτες έχουν εξαιρετικά μεγαλύτερες απαιτήσεις από τους αναβάτες της υπόλοιπης υφηλίου, και δεν αρκούνται -ασφαλώς- σε μέγιστες ταχύτητες 60km/h και εμβέλεια 50km με μια φόρτιση...
Ή μήπως φταίει κάτι άλλο;
9 σχόλια:
Δεν είμαστε λαός που θα αγοράσει τέτοιο πράγμα που περιγράφεις. Αυτά ίσως ευδοκιμούν σε χώρες που έχουν τον δικυκλισμό ώς ένα ισότιμο τρόπο μεταφοράς. Εδώ οι δικυκλιστές αποτελούν ένα μικρό μέρος των οδηγών. Λογικό είναι αυτοί που θα στραφούν σε αυτήν την λύση θα πάρουν ένα μοντέλο που είναι εμφανίσιμο και με επιδόσεις.
Καλησπέρα,
μόλις άρχισα και εγώ να ψάχνομαι για ένα τέτοιο scooteraki. Αν μάθεις κάτινέο υποθέτω θα μας το πεις έτσι? Θα κάνω και εγώ μια διαδικτυακή γύρα και μετά όπου αλλού μπορώ.
Μετά από αρκετό καιρό, εντόπισα αυτό το thread σε ένα ελληνικό site, το οποίο οδηγεί προφανώς σε σελίδα εισαγωγέα ηλεκτροκίνητου scooter που δεν απαιτεί άδεια κυκλοφορίας...
Ρίξτε μια ματιά:
http://forum.scooterclubhellas.gr/viewtopic.php?t=3739
Πριν μια εβδομαδα εκανα εισαγωγη με ηλεκτροκινητα Scooter's.... ετσι απλα για δοκιμη.Δεν ξερω πως θα παει η δουλεια στην Ελλαδα.
Το μονο που ξερω σιγουρα,ειναι οτι απαιτειται εθνικη εγγριση τυπου οχηματως και εγγριση Ε.Ε. για να εχει δικαιομα εκδοσεις αδειας κυκλοφοριας και πινακιδων.
Φυσικα απαιτειται διπλομα και ασφαλεια.
Πινακιδες περνει μονο απο την τροχαια.
www.car.gr/classifieds/bikes/view/160237
Μόλις εντόπισα αυτό:
http://www.car.gr/eleftheriadis/bikes/view/160860
Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον, μάλλον θα επικοινωνήσω τηλεφωνικά μαζί τους για περισσότερες πληροφορίες. Όπως πάντα, όποιος ξέρει κάτι σχετικά, ενημερώνει!
Γειά σου Θάνο,
Το τελευταίο διάστημα ψάχνω ένα μεταφορικό μέσο για μικρές αποστάσεις, 20-30χλμ ημερισίως που να είναι συγχρόνος και οικολογικό/οικονομικο. Για πρώτη φορά ανακάλυψα την ύπαρξη των ηλεκτρικών σκούτερ. Μου φάνηκε απίθανη ιδέα μιας και βρήκα και σκουτεράκια που δεν απαιτούν άδεια οδήγησης και κυκλοφορίας!
Συγχρόνως ήθελα να διαβάσω γνώμες σχετικών με τα δίκυκλα, μιας και εγώ δεν έχω καμία ιδέα για αποδόσεις/ασφάλεια στον δρόμο κλπ. Και έτσι πετυχα τον ιστιοχώρο σου.
Εσύ τελικά που κατέληξες?
Αυτά που βρήκα είναι:
http://www.ecovehicles.biz το Ε-70RR με κόστος 1082 ευρώ
Επίσης το ίδιο στο http://www.specialbikes.gr/
το Smarty Scooter http://www.specialbikes.gr/eshop/customer/product.php?productid=803&cat=&page=2
και εδώ έχει http://www.tropical.gr
και εδώ http://www.electroscooter.gr/spec.html
Τα γνωρίζεις αυτά? Αν ναι, τι γνώμη έχεις?
Σε ευχαριστώ,
Ελευθερία
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/953598/
Προς το παρόν τίποτα ακόμα...
Εξ' άλλου, το ποδήλατο είναι πολύ οικολογικότερο ΚΑΙ οικονομικότερο!
Δημοσίευση σχολίου